Description de la fonction
- Je onthaalt de gasten met de glimlach en staat steeds ter beschikking voor al hun vragen.
- Je beheert de algemene mailbox en beantwoordt reserveringsaanvragen en vragen van klanten.
- Je bent verantwoordelijk voor het in- en uitchecken van onze gasten en beheert de reservaties.
- Verder sta je in voor het beantwoorden van de telefonische oproepen, help je een handje mee aan de bar, zet je het ontbijtbuffet klaar en verzorg je de dagafsluiting en night audit.
- Je zorgt voor een nette en ordelijke balie.
- Daarnaast worden jou nog een aantal algemene, administratieve taken toegewezen.
Profil
- Je hebt een goede kennis Nederlands, Frans en Engels. Elke andere taal is een voordeel.
- Je werkt vlot met MS Office.
- Je bent communicatief en hebt een onberispelijk en verzorgd voorkomen.
- Maken tevreden klanten je dag goed, en ben je bereid jezelf daarvoor 200% in te zetten? Heb je bovendien geen problemen met nacht- (van 23u00 tot 07u00) en weekendwerk? Dan hebben wij voor jou de ideale job!
Nous offrons
- Een toffe en gevarieerde job in een bruisende, internationale omgeving!
- Een contract van onbepaalde duur met een parttime uurrooster (32h/week)
- Vanuit een gerichte opleiding en verdere begeleiding creëren we de mogelijkheid om je job nog boeiender te maken.
Contact
Smaakt dit naar meer?
Ben jij dé gemotiveerde kandidaat die wij zoeken en voldoe jij aan bovenstaande eisen? Klik dan op de knop ‘solliciteren’ onderaan de vacature. Als wij je sollicitatie in juiste orde hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestigingsmail. We bekijken je CV en motivatiebrief en nemen indien noodzakelijk telefonisch contact op om een aantal zaken meer in detail door te nemen. Mocht dit allemaal positief zijn word je uitgenodigd voor een eerste kennismaking!
Tip: Vergeet niet je CV en motivatiebrief toe te voegen. Met je cv kan je ons overtuigen van de kennis en de vaardigheden die je de afgelopen jaren hebt opgedaan en een motivatiebrief is de ideale manier om je enthousiasme en interesse in de verf te zetten!